w
googluj

Dołącz do nas na:

facebook google+
Dodaj swój tematarrow
Więcej tematówarrow

Osób na forum: 131
Wszystkich postów: 904518
Wszystkich tematów: 127589

l r
~kuśka: Tnie wszystko jak brzytwa ! Nikt lepszego nie wymyślił i nie wymyśli ... arrow
~AAA: To rzeczywiście bardzo dobry program, szczerze wart polecenia. Przy tak wysokiej ocenie być może niestosowne jest wspominać o innym, nieco l... arrow
Programów: 11971
Istniejemy od: 6760 dni

Virtual DJ 2020 6541


Komentarze (713)
Virtual DJ
avatararrow
~Tadek | 2011.04.02 12:26
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
moze ktos podac link do spolszczenia?
avatararrow
~.::oxi::. | 2011.03.24 13:31
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Spolszczenie daje się do folderu

C:\Users\Admin\Documents\VirtualDJ\Languages
avatararrow
~lajtowy | 2011.03.19 19:59
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ja nie umie skinow /// i jak klikam w ikone mam blad /// ivalid skin file///// POMOC
avatararrow
~kamil | 2011.03.19 16:48
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
sam dopeiro zaczynam, można
"podpiąć" mixer pod to, co do konsoli nie wiem ale raczej tak samo ogarnie.

Polecam program, dobry:D
avatararrow
~DJ SzyBki | 2011.03.11 13:50
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Polecam program
avatararrow
~DJ CJ | 2011.02.23 09:48
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
polecam program poniewasz na nim można rozkręcić niezłą imprezkę
jak się zna trochę na tym, a po za tym ma dobre funkcje
avatararrow
~mmmm | 2011.02.15 15:43
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Super program!! Bardzo łatwy w obsłudze! Polecam!!
avatararrow
~DJfan | 2011.02.07 18:06
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
super program ja mam po polsku to jest dopiero cos
avatararrow
~Dj Matis | 2011.01.27 12:11
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mam dopiero 11 lat ale już zaczynam.
Virtual dj to ŚWIETNY program.
d-_-b
avatararrow
~dj | 2011.01.08 22:53
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak nie można konsoli podłączyć.
ja ekspert nie jestem i dopiero zaczaynam ale u nas na dyskotece mieli konsole podłączoną
avatararrow
~dj domin | 2011.01.08 10:17
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
program fajny ale nie można do niego podłączyc konsol ani nadawac w radiu.
mam pełną wersję tego programu.
a to że nie chodzą wszystkie skiny to nieprawda.sprawdziłem chyba 1000 skinów i wszystkie chodziły bez problemu ;)
avatararrow
~dj exside | 2011.01.06 15:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik dobry.. ale traktor tez daje rade. pozrawiam
avatararrow
~Dj Mazey | 2011.01.04 21:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
nie mozesz dospiewac nic do piosenki na tym programie
avatararrow
~matorg | 2010.12.25 20:28
23 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
co zrobić żeby w virtual DJ broadcast nie wyłączał po 10 minutach?
avatararrow
~dj bany | 2010.12.25 16:53
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
czy ktos wie czy mozna cos do piosenki dospiewac z gory dzieki
avatararrow
~oczko72 | 2010.12.22 14:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mozecie wyslac mi link z polsczeniem do tego programu program super;d
avatararrow
~Dj STALKER | 2010.12.12 19:35
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
MIXTRACK doskonale współpracuje z tą wersją VDJ i jest wstępnie skonfigurowany tak że można grać od razu, zmian w ustawieniach można dokonywać po to żeby dopasować go do własnych preferencji. Wydaje mi się że z VDJ kontroler ma nawet większe możliwości niż z TRAKTOREM, niestety w wersji home można używać kontrolera przez 10 min. potem wyłącza się.
avatararrow
~DJ Rodzyn | 2010.12.11 20:12
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Programik super na dyskotekach szkolnych niezle
avatararrow
~MIXTRACK | 2010.12.06 21:09
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Wiecie czy da rade pod to NUMARKA MIXTRACKA?? TRZEBA COŚ USTAWIAĆ?
avatararrow
~Dj Gaspar | 2010.11.29 18:48
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Git majonez xD Programik swietnie dziala razaem z Mixerem Hercules mk4 !!!
avatararrow
~Dj D&B | 2010.11.24 15:48
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Program B.O.S.K.I co można więcej powiedzieć
avatararrow
~dj kisielo | 2010.11.18 18:30
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
program jak gitara!!!!!trzeba wiedzieć jak zagrać...pozdro
avatararrow
~GawRon | 2010.11.10 15:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Programik ok nawet lepiej zrobili ze zrobili Home Edition przynajmniej nie trzeba za licencje placic;P Pozdro;)
avatararrow
~Dj Matthev or night\'s | 2010.11.08 14:25
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ej a czy działa funkcja Broadcast (nadawanie)????????
avatararrow
~Nie jetsetm DJ :D | 2010.10.16 18:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ile forsy z portwelika ucieka za tekiego DJ ? Pozdrowionka :D
avatararrow
~eh-nation.pl | 2010.09.24 08:42
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Najlepszy dj w tych komentarzach to chyba bedzie: "DJ Vision". Cóż za zanawcy tutaj się wypowiadają;) Jejku aż się boję pisać komentarz bo jeszcze sięośmieszę przy Was:D
avatararrow
~Dj zezu | 2010.09.10 17:07
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
zarąbisty program żeby jeszcze licencja była lepsza
avatararrow
~dj matii | 2010.08.05 09:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
fajny program ale to jest wersja demo????? z gory dziekuje
avatararrow
~bartus199716 | 2010.08.03 12:16
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
polecam do tego programu miksery numarki sam mam to wiem co dobre
avatararrow
~kozak | 2010.06.30 19:09
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
polecam Sony Acid Pro zobaczymy jak tam zagracie :)