w
googluj

Dołącz do nas na:

facebook google+
Dodaj swój tematarrow
Więcej tematówarrow

Osób na forum: 734
Wszystkich postów: 928710
Wszystkich tematów: 136009

l r
~kuśka: Tnie wszystko jak brzytwa ! Nikt lepszego nie wymyślił i nie wymyśli ... arrow
~AAA: To rzeczywiście bardzo dobry program, szczerze wart polecenia. Przy tak wysokiej ocenie być może niestosowne jest wspominać o innym, nieco l... arrow
Programów: 11971
Istniejemy od: 7756 dni
pl

Axence nVision Pro 15.5.0.34570


Axence nVision Pro to rozbudowane rozwiązanie służące do monitorowania i kontrolowania sieci firmowej oraz obecnych w niej stacji roboczych i urządzeń, a także do dokładnej inwentaryzacji oprogramowania, sprzętu i środków trwałych w firmie, sprawdzania działań pracowników, zarządzania HelpDeskiem oraz zabezpieczania danych przed wyciekiem. Funkcje te rozłożono na pięć modułów, kontrolowanych poprzez pojedynczy interfejs.

Podczas instalacji możemy zdecydować, czy zostanie zainstalowany serwer oprogramowania wraz z konsolą zarządzającą, czy tylko sama konsola, która będzie łączyć się ze zdalnym serwerem Axence nVision Pro. Przy pierwszym uruchomieniu programu można również w łatwy sposób stworzyć klienta serwera. Dodatkowo wraz z aplikacją instalowany jest pakiet narzędzi służących do diagnostyki sieci – Axence NetTools 5.

Moduły i ich główne możliwości:

• Network – wykrywanie właściwości sieci i obrazowanie jej na mapach interaktywnych, monitoring proaktywny aplikacji, serwisów, systemów, serwerów i urządzeń sieciowych, analizowanie środowiska i profilaktyka zapobiegawcza wobec awarii wynikających z pożarów, zalania sprzętu czy niesprawnej klimatyzacji, alarmy i akcje korygujące działanie systemu wobec nastąpienia określonych zdarzeń, szczegółowe raporty tekstowe i graficzne (w czasie rzeczywistym oraz historyczne, dotyczące systemu, serwisów, aplikacji itd.).
• Inventory – inwentaryzacja zainstalowanego oprogramowania i nabytych licencji, audyt legalności, inwentaryzowanie sprzętu, badanie konfiguracji hardware i systemu, w jakim działa sprzęt, historia zmian w sprzęcie oraz oprogramowaniu, kody kreskowe dla sprzętu, sprawdzanie środków trwałych i danych administracyjnych (numerów inwentarzowych, skanów faktur i certyfikatów, kosztów zakupu oraz serwisu), raporty i powiadomienia alarmowe związane z powyższymi funkcjami,
• Users – informacje o wykorzystaniu stanowiska komputerowego przez użytkowników – czas pracy, lista przerw, gromadzenie danych na temat odwiedzanych stron internetowych i używanych programów, otwieranych dokumentów, zdalne zrzuty ekranu, blokowanie możliwości korzystania z określonych witryn, monitorowanie transferu sieciowego poszczególnych użytkowników (użycie łącza, protokoły), analiza nagłówków wiadomości e-mail, obserwacja wydruków i sprawdzanie ich kosztów,
• HelpDesk – dostęp zdalny do stanowisk roboczych, również tych odległych pod względem infrastruktury sieci i znajdujących się za NAT (np. notebook w domu pracownika), zdalne przechwytywanie sesji i zdalna kontrola nad pulpitem, baza zgłoszeń serwisowych ze wsparciem Active Directory, komentarzami, załącznikami, raportami, dystrybucja plików poprzez aplikacje klienckie serwera (z funkcją kolejkowania instalacji programów),
• DataGuard – zapobieganie wyciekom danych powstających za sprawą urządzeń przenośnych – szczegółowa kontrola dostępu, obejmująca urządzenia mobilne, porty i wybrane nośniki danych, blokowanie dostępu, zasady autoryzacji urządzeń (np. blokowanie urządzeń prywatnych), gromadzenie informacji o wszystkich operacjach przeprowadzanych na określonych nośnikach danych, rejestrowanie zdarzeń takich jak podłączenie lub odłączenie nośnika danych oraz zapis plików na zewnętrznym nośniku, alarmy powiadamiające o podłączeniu urządzenia.

Interfejs graficzny aplikacji wygląda przyzwoicie, jest przejrzysty i intuicyjny. Obsługa oprogramowania nie będzie zbyt problematyczna głównie dla bardziej zaawansowanych użytkowników, np. administratorów sieci firmowej. W razie kłopotów, można skorzystać z pliku pomocy wbudowanego w konsolę zarządzania lub odwiedzić witrynę producenta i pobrać z niej podręcznik użytkownika.

Uwaga!
Aplikacja działa również w systemach Windows Server 2003, 2008 i 2012.
W witrynie producenta dostępna jest również darmowa wersja oprogramowania - Axence nVision Starter, niestety znacznie uboższa w funkcje.

Ograniczenia!
Wersja Trial jest w pełni funkcjonalnym wydaniem Pro przez okres 30 dni. Gdy minie 30 dni i chcemy nadal korzystać z oprogramowania, konieczne staje się nabycie odpowiedniej licencji (za pośrednictwem witryny producenta). Można zdecydować się na wybrane moduły, nie ma konieczności zakupu licencji na wszystkie składniki Axence nVision.

Wymagania!
Server Axence nVision Pro nie będzie działał w Windows XP, w systemie tym można jednak korzystać z konsoli zarządzania lub klienta serwera.
Wymagania sprzętowe:
Serwer nVision: 2 rdzenie CPU, 4 GB RAM, 10 GB wolnego miejsca na dysku,
Konsola nVision: 2 rdzenie CPU, 2 GB RAM, 400 MB wolnego miejsca na dysku, połączenie z serwerem nVision w sieci LAN przez port TCP 4436.
Agent/klient nVision: 1 rdzeń CPU, 128 MB RAM, 100 MB wolnego miejsca na dysku, połączenie z serwerem nVision w sieci LAN przez port TCP 4436.

Licencja: Trial (testowa)
System Operacyjny: Windows XP/Vista/7/8/10
Oceń program:
-/5

Ocena: 3.5 (14 głosów)

Strefa Download programu
Axence nVision Pro



Axence nVision Pro 15.5.0.34570
Wersja stabilna
214 MB | 2024-04-23

Ilość pobrań: 785 | W tym miesiącu: 0 | W poprzednim miesiącu: 0

Komentarze (0)
Axence nVision Pro