w
googluj

Dołącz do nas na:

facebook google+
Dodaj swój tematarrow
Więcej tematówarrow

Osób na forum: 160
Wszystkich postów: 904076
Wszystkich tematów: 127434

l r
~kuśka: Tnie wszystko jak brzytwa ! Nikt lepszego nie wymyślił i nie wymyśli ... arrow
~AAA: To rzeczywiście bardzo dobry program, szczerze wart polecenia. Przy tak wysokiej ocenie być może niestosowne jest wspominać o innym, nieco l... arrow
Programów: 11971
Istniejemy od: 6371 dni
pl

mp3DirectCut 2.30


Komentarze (57)
mp3DirectCut
avatararrow
~Xd | 2011.06.21 17:38
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ściągnąłem ten program ale po zainstalowaniu nie wiem gdzie on jest :((
avatararrow
~MichalekQn ♠ | 2011.05.18 04:08
4 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Krótko mówiąc "Lubię To.!"

Program prostszy niż konstrukcja cepa, przyjemnie sie pracuje.
avatararrow
~niunia | 2011.05.12 07:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Program jest super prosty w obsłudze. Polecam.
avatararrow
~mała | 2011.05.09 18:47
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
macie spolszczenie tego? gdzie to można znaleźć?
avatararrow
~koteeek1901 | 2011.04.27 11:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
program jest oki...naprawde mi sie podoba.
avatararrow
~iglo | 2010.08.12 22:26
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
iphone ring jest prosty a to bardzo przekombinowane
avatararrow
~MaRiusz | 2010.05.23 06:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Świetny programos. Do nagrywania,wycinania mp3,niezawodny i mało waży ;)
avatararrow
~naa | 2010.04.24 08:08
18 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Jak go odinstalowac ? Nie mam go w dodaj lub usun program...
avatararrow
~cicha | 2010.04.20 20:19
4 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak wykonać płynne wyciszenie w tym programie? prosze pomozcie
avatararrow
~nafta | 2009.12.25 20:40
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mam proźbe pomógł by mi ktoś
1)jak mam usawic od którego do którego momentu chce utwór
2) gdzie moge znalesć ten wycięty fragment muzyki
avatararrow
~antybanty | 2009.12.08 13:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
program bardzo mi sie podoba. prosty i latwy w obsludze. pozdrawiam
avatararrow
~kamcia . :* | 2009.06.01 14:48
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
no kurde fajny program tylko ze nic w nim nie umie ..!!
jak sie ucina muzyke . ?
no i oczywiscie ja .. nie moge jej odtworzyc..;/ ..
avatararrow
~victorov | 2009.01.26 15:54
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
bardzo dobry program, za free i prosty w obsłudze, polecam
avatararrow
~melomaniak | 2008.07.12 15:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Najlepszy program z jakim sie dotąd spotkalam. POLECAM!!!!!
avatararrow
~SebastianRoza | 2008.06.29 17:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
super program ;p łatwy do obsługi !Idealny do obcinania muzyki ;p polecam
avatararrow
~maciej | 2008.03.02 14:26
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Najlepszy z jakim sie dotąd spotkalem. POLECAM!!!!!
avatararrow
~rozek | 2007.12.15 11:19
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
siema zna ktos moze tak samo latwy programik do skracania mp3?? ale dzialajacy na Viscie??
avatararrow
~arthur biggboss | 2007.08.24 23:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
bardzo fajny program, testowałem kilka do ciecia mp3 i ten po raz kolejny wypada najlepiej!!

avatararrow
~grzyb;p | 2007.08.13 23:43
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
no fajny, fajny ;p bardzo praktyczny, polecam ^^
avatararrow
~IzaR | 2007.07.11 11:09
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Prosty Darmowy Idealny do twrzenia dzwonkow mp3 :}
avatararrow
~epic71 | 2007.01.28 17:36
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
swietny programik, idealny do dzwonkow. goraco polecam.
avatararrow
~mati | 2007.01.23 13:37
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
świetny programosik:) gorąco polecam
avatararrow
~cisewiak | 2007.01.21 18:26
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
super tylko mialem klopoty z zapisaniem projektu w formacie mp3
avatararrow
~xxxkamil | 2007.01.15 14:28
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
genialny w swojej prostocie
avatararrow
~energizerrr | 2007.01.07 22:05
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
idealny do twrzenia dzwonkow mp3 ;)
avatararrow
~goro | 2006.11.08 22:00
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
bardzo dobry program tylko nie mam do niego odpowiedniego kodeka
avatararrow
~ja:D | 2006.09.09 11:37
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
świetny program do Cięcia kawalków... w sumie to najlepszy z jakim sie spotkalem
left1 red
12
red blue