w
googluj

Outpost Firewall Pro 9.3


Outpost Firewall Pro kontroluje cały ruch przychodzący na komputer z zewnątrz (np. z Internetu) oraz wychodzący z niego. Jest w pełni "świadomy" tego, jakie programy są zainstalowane na komputerze, który chroni, "wie" które z tych programów mogą łączyć się z Internetem (np. przeglądarka internetowa lub program antywirusowy w celu pobrania aktualizacji), a które nie. Personal Firewall potrafi także odróżnić, kiedy ruch przychodzący na komputer to po prostu dane, które np. pobieramy ze strony internetowej, a kiedy jest to próba włamania lub kradzieży danych.

Outpost pozwala także wprowadzić komputer podłączony do Internetu lub sieci lokalnej w tzw. tryb "ukryty", co oznacza, że jest on niewidoczny dla innych użytkowników sieci. Dzięki temu prawdopodobieństwo, że ktoś podejmie próbę włamania do takiego "ukrytego" komputera jest wyraźnie zmniejszone.

Ograniczenia!
Wersja Trial umożliwia testowanie programu przez okres 30 dni.

Licencja: Trial (testowa)
System Operacyjny: Windows 2000/XP/Vista/7
Oceń program:
-/5

Ocena: 3.7 (52 głosów)

Strefa Download programu
Outpost Firewall Pro



Outpost Firewall Pro 9.3
Wersja stabilna 32-bitowa
35.26 MB | 2015-12-01
Outpost Firewall Pro 9.3
Wersja stabilna 64-bitowa
42.86 MB | 2015-12-01

Ilość pobrań: 4391 | W tym miesiącu: 7 | W poprzednim miesiącu: 6

Komentarze (11)
Outpost Firewall Pro
avatararrow
~kens | 2009.11.14 01:24
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Z KAV można, ale z KIS już raczej nie ponieważ KIS już ma w sobie firewalla i moogą się gryźć
avatararrow
~adek31 | 2009.10.15 08:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Czy można go używać z innym programem antywirowym jak Norton czy Kaspersky?
avatararrow
~vv | 2009.08.19 07:16
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Zgadzam się z @ZigZogen żaden program nie daje 100% pewności czy to anty-virus czy firewall żeby mieć pewność trzeba jeszcze używać głowy ;))
avatararrow
~max_marko | 2009.06.07 00:47
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
używam od kad wyszła pierwsza wersja i do tej pory używam ale od kad wyszła wersja powyżej 4 wersji juz nie używam bo większe problemy niz pożytek z tego. teraz na lapie mam ta najnowszą w wersji 64bit na windows 7 i mam problem z ustawieniem połączenia ssh miedzy lapem a vmware po adresie fizycznym w trybie "rules wizard". kiedy juz udaje mi sie po chwili ma rozłączenie i juz nie idzie. Moim zdaniem wersje powyżej 4 zrobiły sie ciężkie, olbrzymie i toporne w konfiguracji. na innym kompie mam starsza wersje 4 i przy niej nie ma tyle problemów
avatararrow
~darkangel | 2009.04.27 02:14
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
super polecam szczegolnie jak sciagasz cos grasz przez net nie widzialem nic lepszego
avatararrow
~luca | 2008.11.07 16:20
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
bardzo dobry programos(szczególnie na Viste). Polecam wszystkim
avatararrow
~ZigZogen | 2008.07.07 17:38
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Jest dobry ale nigdy nie da 100 % gwarancji . Polecam go wszystkim ktorzy maja niezmienne IP . pozdro all
avatararrow
~Vetius | 2007.07.08 23:19
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Używam go od kiedy mam zewnętrzne ip. Programos godny polecenia :)
avatararrow
~mamba | 2007.01.06 17:06
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Nom rewelacja poprostu SUPCIO firewall :)
avatararrow
~Mateo | 2006.12.26 10:58
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Polecam:) najlepszy jaki miałem
avatararrow
~martin | 2006.09.28 14:07
-2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
slyszalem ze firewall outpusta jest dobry.