w
googluj
pl

DC++ 0.868


DC++ jest to program typu P2P do wymiany plików metodą peer-to-peer. Jest to darmowy klient sieci Direct Connect rozwijany na zasadach Open Source. W sieci Direct Connect przesyłanie plików odbywa się dzięki tak zwanym HUB-om, kojarzącym użytkowników ze sobą. DC++ umożliwia nam połączenie się z kilkoma HUB-ami jednocześnie oraz przeszukiwanie ich zawartości.
Licencja: Freeware (darmowa)
System Operacyjny: Windows 98/Me/NT/2000/XP/Vista/7
Oceń program:
-/5

Ocena: 3.6 (758 głosów)

Strefa Download programu
DC++



DC++ 0.868
Wersja stabilna 32-bitowa
85.75 MB | 2018-11-12
DC++ 0.868
Wersja stabilna 64-bitowa
70.74 MB | 2018-11-12
przejdź
DC++ Portable
Wersja przenośna, niewymagająca instalacji

Ilość pobrań: 136870 | W tym miesiącu: 10 | W poprzednim miesiącu: 19

Komentarze (87)
DC++
avatararrow
~locka | 2012.11.18 16:49
-1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak to odinstalowac???
DC++ 0.802
avatararrow
~Leks88 | 2012.01.19 13:15
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Witam są może polskie huby prosze o adresy polskich hubów
DC++ 0.791
avatararrow
~PitaLota | 2010.11.03 10:40
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Od kąd zmieniłam stare DC na to nowsze to straciłam transwer mało tego wyskakuje mi jakies okienko i dc sie wyłącza ;( wszystkie huby i zapisane pliki do ściągnięcia osuwa
avatararrow
~Justyna | 2010.01.09 17:47
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
DC++ jest ok, ale lepsze są wersje dla OPów, i dla całej władzy, ale dla zwykłego użytkownika styknie ta wersja. DC to nie tylko ściąganie, alei dobra zabawa na czatach, sama spędziłąm długie zimowe wieczory przy tym.. uzaleznia ;)
avatararrow
~rghsrthdrthdrtgh | 2009.11.07 20:30
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mam ten program gdzies kary po co to jest ja polecam ares galaxy
avatararrow
~ barbarella | 2009.10.24 22:21
-1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam tylko jedną uwagę, regulamin- do BANI!! wszystko ładnie, pięknie, ale gdy zostałeś zbanowany to wisisz... odczekałam 24godz. zakazu korzystania z DC-ka i co? znów zostałam zbanowana za to samo! SUCKS
avatararrow
~rreeeeetttt | 2009.08.25 15:39
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ten program nie chce mi się uruchomić zreszta jak wszystkie do pobierania muzy Co robić?
avatararrow
~Adi675874 | 2009.08.22 16:21
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
świetny jest ten program myślałem że go już nie znajdę :):)
avatararrow
~kwlkp | 2009.05.03 13:58
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
A ja mam mały problem z DC++.Wyświetla mi się komunikat:"Błąd przy rejestrowaniu uchwytu linków Magnet" i nie mogę nic wyszukać.Może ktoś wie,co trzeba z tym fantem zrobić?
avatararrow
~krkrecik | 2009.02.14 02:05
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
fajny program ale czesto jest problem znalezc dobrze dzialajace huby lub strony z publicznymi hubami.
avatararrow
~AcidOne- (Konin) | 2009.01.21 13:39
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
PROGRAM jest wporządku, ładnie sie wszystko sciąga, o ile sie połączy :-)
Troche denerwujące w stosunku do Bearshare, gdzie wystarczy wpisać co sie chce i leci po wszystkim, tu mamy tylko huby które otworzylismy
avatararrow
~LoL | 2008.12.29 13:36
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ludzie ja w DC++ mam prędkosć 15Mb/s a w eMule 124 kb/s max !!!!!
avatararrow
~Pablo | 2008.11.16 16:33
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
program o tyle rewelacyjy że w w sieciach wewnętrznych (np osiedlowych) wyszukuę sobie film i sciągam w 5 min a nie w 2 godziny często stosowany w akademickich sieciach :)
avatararrow
~Qqaru | 2008.09.17 07:52
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Jesyny mankament to to że nie można ograniczyć uploadu. Albo może ja nie umiem. Kiedyś miałem wersję ellite i tam było to możliwe.
avatararrow
~Czarnuch | 2008.09.12 20:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Soft jedynie do muzy. Do innego shitu to prywatny tracker torrent :)
avatararrow
~Metju | 2008.02.11 00:33
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Wszystko działa pięknie, spolszczenie też ładnie sie wkomponowało tylko trzeba robić według instrukcji. Dziękuje, pozdrawiam.
avatararrow
~AnC | 2007.10.20 20:36
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
DC++ rulezz :D bez porównania najlepszy program p2p. (szczególnie jeśli chodzi o pobieranie niekomercyjnej muzy!) the best :D
avatararrow
~perez | 2007.07.27 22:34
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak cos sciagnać bo nie mam pojecia jak go uzywać prosze o pomoc 6228400 to moje gg pisać
PLAX
avatararrow
~telekod | 2007.06.03 18:36
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ja jak sciagnalem ten program to antywirus powiedzial ze to robak
avatararrow
~Alf | 2007.05.20 20:09
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
w jednym słowie "zabójczy" i ciekawi ludzie :)
avatararrow
~Zwirek | 2007.05.18 13:01
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik p2p nawet fajny :)) nie mam zadnych problemów narazie:)) jak jakies będą to sie wkurze:))
avatararrow
~Rafalko | 2007.05.15 00:08
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Rafalko programik the best trza tylko umiec go skonfigorowac i po wszystkim i chodzi jak zegarek POLECAM
avatararrow
~boryś | 2007.04.22 02:29
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ludzie ten program zdaje egzamin w LAN-ie (w osiedlówkach) trzeba wpisać adres huba i leci film 700 MB 2-10 min
avatararrow
~skiba | 2007.04.09 14:16
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
najlepszy program p2p jaki kiedykowliek widziałwem polecam go kazdemu inne programy sciongają sporo wirusów tym zadnego jeszcze niezłapałem
avatararrow
~MaTeX::> | 2007.04.06 16:30
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Dobry program sam go używam idealny do sieci lokalnych bo sciąga naprawde szybko a można się też wskoczyć na inny HUB.
avatararrow
~OrYl | 2007.03.21 12:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ten programik daje rade naprawde warto sciagnac chocby dla tego zeby samemu sprawdzic!!!!umnie za szybko to on nie sciaga ale i tak jestem zadowolony
avatararrow
~gucio44 | 2007.03.19 18:18
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
każdy nawet laik w temacie może ściągać w tym programosie,i bez spolszczenia.trzeba tylko na lekcjach angielskiego uważać.super program!!!
Tylko ludzie uczcie się angielskiego!!!Po co wam spolszczenia!!!
avatararrow
~sonia00 | 2007.03.08 21:36
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
dc++ ja niewiem jak to sie sciaga
avatararrow
~Janek | 2007.03.06 13:53
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Piszecie że do dupy bo macie do dupy neta jak się ma 256 lub niżej to nie plukajcie nie ma takiego progamu na którym byście mieli z 8mb/s cioly ja mam 1 mb/s i nie nazekam
avatararrow
~dzidek | 2007.02.15 09:20
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
fajne tego szukałem
left1 red
123
red blue