w
googluj

Dołącz do nas na:

facebook google+
Dodaj swój tematarrow
Więcej tematówarrow

Osób na forum: 366
Wszystkich postów: 928389
Wszystkich tematów: 135913

l r
~kuśka: Tnie wszystko jak brzytwa ! Nikt lepszego nie wymyślił i nie wymyśli ... arrow
~AAA: To rzeczywiście bardzo dobry program, szczerze wart polecenia. Przy tak wysokiej ocenie być może niestosowne jest wspominać o innym, nieco l... arrow
Programów: 11971
Istniejemy od: 7754 dni

Animation Shop 3.05


Programos do tworzenia i optymalizacji animacji przeznaczonych na strony internetowe. Umożliwia tworzenie animowanych przycisków i bannerów. Obsługuje format GIF, AVI, FLI/FLS, a także AVI 24-bit dla animacji o wysokiej jakości. Początkujący powinien poradzić sobie bez problemu z obsługą tego programu.
Licencja: Trial (testowa)
System Operacyjny: Windows 98/Me/NT/2000/XP
Oceń program:
-/5

Ocena: 3.9 (144 głosów)

Strefa Download programu
Animation Shop



Animation Shop 3.05
Wersja stabilna
11.2 MB | 2006-04-15

Ilość pobrań: 13701 | W tym miesiącu: 1 | W poprzednim miesiącu: 0

Komentarze (25)
Animation Shop
avatararrow
~zesk77 | 2011.11.18 19:17
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
czy plik jest szkodliwy dla kompa ?
avatararrow
~Pytająca się | 2010.08.04 17:30
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Czy to jest za darmo do ściągania czy jest TRIAL .?
avatararrow
~S | 2010.07.17 18:14
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ile można go używać? Bo to wersja Trial i w końcu nie wiem
avatararrow
~Sandra | 2010.03.08 18:51
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam pytanie: Czy da się tu robić takie animacje, jak np z filmu? (mam na myśli takie małe animacje z Twilight)
avatararrow
~jadzia | 2010.02.18 09:58
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mam go chyba od zawsze,super programik,polecam goraco....
avatararrow
~Grzegorz | 2010.01.01 13:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Pytanie. Mam statyczną flagę a chcę aby była w ruchu ;-) Ten program to potrafi?
avatararrow
~Agusia | 2008.11.30 20:16
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Bardzo fajny i łatwy w obsłudze ;* Uzywam go na naglowkow na bloga ;*
avatararrow
~alcia ;* | 2008.11.12 19:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
wie ktos moze jak zapisac początkową animację tą co mamy w podglądzie animacji?? bo ja wcale nie chce optymalizowac tylko zostawic aniamcje taka jak jest.
avatararrow
~KuShTeL | 2008.10.21 19:58
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ściągam ten program trochę mi to się będzie ściągać...ale cóż czego się nie robi dla fajnych programików...xd
avatararrow
~Konakona | 2008.06.25 09:05
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Bedzie, zawsze go miałam, fajny jest :D Daje piąteczke 5 :D
avatararrow
~Pi$iA=* | 2008.04.09 18:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Sciagnij spolszczenie ,a co do programiku to szybko sie sciaga;)
avatararrow
~SzEjK | 2007.04.03 14:58
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
"trestmir"
polecam, naprawde prosty programik, wystarczy pare klikniec myszka i animacja gotowa, bardzo dobry dla poczarkujacych. serdecznie polecam"
Nie tylko dla poczontkujących -.-
avatararrow
~KaKa | 2007.03.12 09:07
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Wszystko ok... ale czy da się zrobić coś takiego, że w 1.slajdzie mam jakąś fotkę, a w 2.slajdzie jakąś inną? Jeśli tak to JAK TO ZROBIĆ?
avatararrow
~Dziamdziul | 2007.02.13 22:07
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik spoko, daje 5.Jest BARDZO BARDZO coool przyda mi sie do bloga!!!!
avatararrow
~ja=) | 2006.09.10 15:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
super program, naprawde bardzo latwy:) polecam 5/5
avatararrow
~trestmir | 2006.09.08 11:14
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
polecam, naprawde prosty programik, wystarczy pare klikniec myszka i animacja gotowa, bardzo dobry dla poczarkujacych. serdecznie polecam
avatararrow
~ziomalek | 2006.08.19 12:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
b.fajny program
avatararrow
~buli | 2006.07.25 01:36
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Super program Polecam Latwy!!!
nawet po angielsku ALe no wszyscy powinni znac anglika
avatararrow
~Patjar | 2006.07.21 12:15
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam pytanie. Jak się przechodzi z klatki na klatkę???
avatararrow
~Ziobro | 2006.07.06 22:32
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Właśnie pobieram i myśle, że będzie dobry, chce się zająć obróbkami i grafiką, chce pobawić się zdjątkami i takimi tam.. poźniej przejde na profesionalizm.. znacie jakiś program do obróbki filmów?? Jeżeli tak wyslijcie nazwe na e-mial: przemekzielinski273@wp.pl.. NAZWA,LINK, .. Proszę
avatararrow
~buli | 2006.06.28 19:16
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
no programik SPOKO daje 5
avatararrow
~Alishia | 2006.06.17 20:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ten proram jest bardzo łatwiutki :) Nawet po angielsku :)
avatararrow
~Misiaczek | 2006.06.06 16:40
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Hejka wiecie mi on był bardzo potrezbny bo chce zrobic avatora na bloga i on jest cool!!! SO SWEET:*:*: pozdro
avatararrow
~iluzja | 2006.05.14 19:50
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
po co ?
program jest dziecinnie łatwy:)
avatararrow
~magic_key | 2006.05.10 21:00
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Przepraszam, ale czy będziecie mieć może polską wersję tego animationa?