w
googluj
pl

ESET NOD32 13.0.22.0


Komentarze (171)
ESET NOD32
avatararrow
~arobak@wp.pl | 2006.09.26 22:48
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Panowie jeśli wiecie jak zrobić by był za free dajcie znać!!! Będe wdzięczny za odp.
avatararrow
~Pa_jonk | 2006.09.24 19:38
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam pełną wersję :) Jest naj naj naj polecam każdemu
avatararrow
~Lysy | 2006.09.23 18:41
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
połapany jak wtenczas ten program nie muli kompa i tnie wszystko co popadnie polecam
avatararrow
~alien | 2006.09.22 19:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mistrzostwo świata i okolic mistrz klatki schodowej
avatararrow
~TaSioR | 2006.09.18 22:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Fajny prograam =]
avatararrow
~marek-ziom | 2006.09.17 12:16
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
on jest najlepszym antywirem jaki powstał
avatararrow
~Radzyn_WAWA | 2006.09.12 10:23
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Dobry program chyba będe musiał go kupić w pełnej wersji :-)
avatararrow
~izka | 2006.09.01 18:52
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik spoko poelcam kazdemu
avatararrow
~Artur678 | 2006.08.29 18:40
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ten antywirus jest najlepszy. I mam na niego sposób żeby był pełną wersją a nie trial !
avatararrow
~Hubertu\'s | 2006.08.22 22:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Program jest spoks mam na niego sposób zeby bły za Freee
avatararrow
~białły | 2006.07.21 18:14
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik jest ok,nie muli kompa przede wszystkim.szkoda tylko że to wersja trial
avatararrow
~Bebe | 2006.07.21 12:01
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Revelka :) tylko Nod usuwa wsio :) no i nie muli :)zeby jeszcze byl za free...
avatararrow
~szulc | 2006.07.20 14:28
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
bardzo dobry,programik CO NAJWAŻNIEJSZE NIE MULI KOMPA.Mało zajmujE NA dysku.Jedna tytlko rzecz mi sie niepodoba tylko wersja TRIAL!!!
avatararrow
~Crestfallen | 2006.07.17 18:52
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Program jest b. dobry, ale ma jeden minus - to wersja trial! takie anty wiry powinny byc pełną wersją i to freeware:(
avatararrow
~angelax22 | 2006.07.17 18:41
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
polecono mi go i nie zaluje,cos konkretnego.polecam
avatararrow
~Nitro | 2006.07.16 21:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jest niezly polecam wszystkim
avatararrow
~tobiash | 2006.07.16 14:08
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
najlepszy program jaki kiedykolwiek wyszedł. polecam wszystkim
avatararrow
~bPg i MeN :P | 2006.07.08 15:19
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
no0o0 dobre:)
avatararrow
~kaccc | 2006.07.03 15:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
polecam ten program !!! lepszego antyvira nie ma
avatararrow
~funar | 2006.06.25 16:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
konkretny programik, inne są cieniutkie
avatararrow
~rafal-w | 2006.06.08 17:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
najlepsze chyba co sie moglo trafic na rynku