w
googluj
pl

Internet Download Manager (IDM) 6.38 Build 2

avatararrow
~lawidora | 2010.10.01 12:57
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam pytanie:po zainstalowaniu jest język Angielski,a chciałabym po Polsku gdzie się go z mienia w ustawieniach...Może mi ktoś poradzić..Pozdrawiam
avatararrow
~0lo 32 | 2010.06.13 20:32
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ja mam z UPC 25mb prędkość wysylania 1,5mb a dzięki temu programowi wysyła mi 3,2mb nie wiecie co piszecie ja bym go nie zamienił na żaden inny program trzeba mieć full wersje żeby się wypowiadać
avatararrow
~pułkownikt | 2010.06.02 10:25
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Miałem ten program w pełnej wersji i stwierdzam ,że jest mało funkcjonalny,wolę darmowego Free Download Managera,gdzie jest więcej opcji m.in można pobierać torrenty a nawet całe strony internetowe.
avatararrow
~LL | 2010.04.25 17:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
pobieram nim z 20 albo 15 minut i mi staje 0/kb/s pomocy o co chodzi ktoś pomoże??
avatararrow
~Ołek ® ! | 2010.04.21 10:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Witam. Ci co twierdzą że program jest do bani bardzo się mylą. Ja mam radiówkę 385kb/s i przez przeglądarki mi ściąga prędkością 45Kbmax i spada pręd. Ten program ściąga po 60KB/s w nocy po 170Kb/s czasami po 360kb/s . Więc dla tych co mają dobrego neta prog. jest nie potrzebny . pozdrawiam
avatararrow
~Lookesky | 2010.04.10 10:17
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Komentarze poniżej jakieś takie bez składu i ładu.Program służy do zarządzania pobieraniem z internetu.Nie jest to akcelerator,więc jakieś tam 300% przyśpieszenie to bzdura.Nie mniej program polecam.
avatararrow
~bingo009 | 2010.03.30 12:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam pelna wrsje polecam go kazdemu jak scigam cos duzego zawsze za pomoca jego sicgam bo zawsze stara sie podwiekszyc predkosc na Full.Nie zawsze to wychodi bo czasami to wina serwera ale polecam go kazdemu bez wzgledu jaki ma internet.
avatararrow
~tim | 2010.03.25 13:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
czy ze sciaganiem z youtoobe to juz koniec ???
:-(
avatararrow
~rocki_one | 2010.03.06 17:04
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik jest dobry ale moim zdaniem na radiówki a co do pobierania plików zamiast stron HTML to polecam korzystać z Mozilli Firefox i wtedy sciąga ten plik co chcę
avatararrow
~banan | 2010.02.13 08:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
to i tak coś mało u was ściąga... ja mam neta 1mb i ściagam tak od 100-150 a tym programem nawet do ponad 300
avatararrow
~ddd | 2010.02.01 20:26
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ja używam USD i pobiera mi z prędkością 110-130kb/s a jak mam pobór na poziomie 50kb/s to jestem zły więc ten IDM jest do kitu
avatararrow
~Frank | 2010.01.29 19:33
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ciekawe jak mam neta 2mb to sciagam w granicach 220-260 kb/s a tym programem nic nie idzie a wiecie dlaczego bo nie mozna zwiekszyc predkosci internetu wiec jak komus pokazuje o 20 kb/s wiecej to was kłamią to tylko taki chwyt a producenci sie smija tylko z was bo oni za to ze ktos pobiera pliki z byle czego ciagna kase ... tyle odemnie
avatararrow
~krzysiek | 2010.01.25 14:06
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Moim Zdanie ten Program jest super !!!
dawniej moja prędkośc to 75kb/s teraz nawet 180kb/s Pogram Bardzo fajny polecam każdemu a co do minusów...hmmm...BRAK:) Dodatkowo można ustawić że każdy plik skanuje antywirusek po ściągnięciu
avatararrow
~KOKS | 2009.11.28 22:41
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ej witam powiedzcie mi jak sciągac z rs bo mi sciąga do pliku HTML???@@@@@@@@@@@ plz:D
avatararrow
~asdasdasd | 2009.11.19 17:35
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Jak dla mnie prędkości nie powiększa (może minimalnie), ale bardzo przydatny jest gdy posiada się konto premium na stronach typu rapidshare. Wystarczy kliknąć np na 30 linków i pobierz przez IDM ;) Polecam programik.
avatararrow
~Gajon77 | 2009.11.17 20:06
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mi tam nic nie pomogło mam neta bezprzewodowego przed zainstalowaniem programu miałem 10kb/s po zainstalowaniu też mam 10kb/s może program nie pomaga przy bezprzewodowych netach.
avatararrow
~P@blo | 2009.10.17 02:02
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
no tak wszystko ładnie pięknie ale jak nie zarejestrujesz do 15 dni to mozesz pomazyc o dalszym sciaganiu/ Pozdro
avatararrow
~lysool | 2009.10.02 15:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak to działa? mi chce ściągać same pliki html...
avatararrow
~lysool | 2009.10.02 15:05
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak to działa? mi chce ściągać same pliki html...
avatararrow
~wow | 2009.09.25 19:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
świetny program ostatni pobierało mi ok. 10kb/s a nim od 45 do 70kb/s naprawdę polecam
avatararrow
~rafcio | 2009.09.17 10:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Zajefajny program. Jest naprawdę szybki.Mam radiówkę i wcześniej ściąganie szło bardzo wolno, teraz z tym programem mogę pobierać więcej w tym samym czasie.
avatararrow
~koll77 | 2009.09.10 11:52
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik jest bardzo przydatny i w kazdym przypadklu pomocny polecam i sam uzywam pozdro
avatararrow
~milord | 2009.09.10 09:12
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Programu używam odkąd mam winde ;-) Gwarantuję, że ma wszystkie możliwe opcje > wystarczy się w niego wgryźć. Wszystko jest w ustawieniach i opisie skrótów klawiaturowych. wystarczy poczytać ;-)
avatararrow
~chomak xD | 2009.09.06 13:15
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Program super tylko jak nie zapłacisz po miesiącu to możesz go sobie wsadzić daleko i głęboko ;D
avatararrow
~Lasiu | 2009.09.04 16:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
program jak program fajny, zwlaszcza ze sam sie loguje na premium RS , a mi i tak zawsze download leci 1MB/s :]
avatararrow
~Szajba | 2009.09.01 15:09
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Super ... Taaa ... Nie rozni sie niczym od innych progsow tego typu , no moze z jednym wyjatkiem ... pokazuje zawyzone predkosci sciagania ..
avatararrow
~Olo | 2009.08.22 14:31
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ptwierdzam. działa. Szło mi po 66 kbs a teraz idzie po 77. przy moim neo to duża różnica
avatararrow
~DKNY | 2009.08.20 19:56
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam strasznie wolny internet,nie mieszkam w polsce i ze ściąganiem ze stron pl miałam małe problemy trwało to bardzo długo teraz z idm na prawdę nie mam problemów pobiera szybko i prawie ze wszystkich stron:) Program the best
avatararrow
~tomi | 2009.08.04 10:10
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
scioagalo mi z predkoscią ok 500 kb/s a teraz dochodzi do 900 kb/s
avatararrow
~zarold | 2009.07.29 18:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ja nie potrafie pobierać przez ten program.....
pobiera mi się tylko plik HTML do przeglądarki i nic po za tym...