w
googluj

Banner Maker Pro 8.0.3


Komentarze (10)
Banner Maker
avatararrow
~gienek | 2014.08.12 19:37
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
napis możesz sobie usunąć w paincie jeśli nie jest to gif animowany ;D
Banner Maker Pro 8.0.3
avatararrow
~hejka | 2012.12.02 13:08
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Zrobiłem baner na tej darmowej wersji, w lewym dolnym rogu mam nazwę programu, nie da się tego jakoś usunąć? Czy musi to być na darmowej wersji?
Banner Maker Pro 8.0.3
avatararrow
~Dymek | 2012.07.19 20:11
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Fajny ,szkoda ,że tylko w jęz. ang. i od razu można wygenerować kod
pożyteczny programik jak na razie nie wiem co to będzie jak upłynie termin?
Banner Maker Pro 8.0.3
avatararrow
~witch3r | 2008.06.30 22:39
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
wszystko git :D tylko jak mina te 15 dni to lipa ;/
avatararrow
~MyRcIn3K | 2008.05.10 14:17
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ale niewiem jak to ... Czy to odtwarza tylko ten 1 program ??S?S? BO nie weim pzdr
avatararrow
~Hogan | 2008.02.03 22:14
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
photoshop rox dreamweaver rox photoshop is cool ten programik moze byc
avatararrow
~Jacekkk | 2007.06.16 18:09
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
program zajmuje 5mb a zjade 4 razy wiecej pamieci operaycjnej niz takie wielkie machiny jak corel i photoshop.

NIE POLECAM!
avatararrow
~Niero | 2006.07.26 18:01
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Photoshop i tak lepszy, potem można nim jeszcze animować, a jak ktoś nie umie, to polecam Easy GIF Animator ;)
avatararrow
~Adolek | 2006.05.07 21:17
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ciekawy program korzystam z niego od niedawna ale jestem zadowolony
avatararrow
~KarOlka and Olka! | 2007.02.19 19:20
-1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Fajniusi i szybko się ściąga! Możemy nim robić duzo rzeczy na blogaska =].
Pozdro