w
googluj

Dołącz do nas na:

facebook google+
Dodaj swój tematarrow
Więcej tematówarrow

Osób na forum: 383
Wszystkich postów: 897382
Wszystkich tematów: 125501

l r
~Danio: instaluje sie bez problemu , niestety po restarcie czarny ekran .wie ktos co z tym zrobic?? arrow
~Łukasz: Program ma jedną bardzo istotną wadę. Nie ma możliwości prowadzenia finansów w dwóch różnych walutach jednocześnie. arrow
Programów: 11392
Istniejemy od: 5057 dni

RivaTuner 2.24c


RivaTuner - program do modyfikowania ustawień i overclockingu kart graficznych nVidii i ATI. Programem tym możemy ustawić masę parametrów karty graficznej.

RivaTuner obsługuje wszystkie karty graficzne od najstarszych modeli NVIDIA Riva TNT aż do najnowszej serii GeForce. Oprócz kompletnego wsparcia dla sprzętu firmy NVIDIA, RivaTuner przewiduje również wsparcie dla kart graficznych opartych na nowszych procesorach graficznych ATI. Co się tyczy monitora możemy m.in dokładnie ustawić jasność, gammę i kontrast.

Program umożliwia również ustawienie dowolnej częstotliwości odświeżania. Aplikacja może być uruchamiana wraz ze startem systemu.
Licencja: Freeware (darmowa)
System Operacyjny: Windows 2000/XP/Vista
Oceń program:
-/5

Ocena: 3.8 (145 głosów)

Strefa Download programu
RivaTuner



RivaTuner 2.24c
Wersja stabilna
2.7 MB | 2009-08-23

Ilość pobrań: 140428 | W tym miesiącu: 22 | W poprzednim miesiącu: 143

Komentarze (24)
RivaTuner
avatararrow
~Kuba | 2013.01.15 19:53
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Do tych co psioczą na ten program- JEST ON JUŻ NIE ROZWIJANY, obsługuje bodajze geforcy do serii 8000 i radeony do HD2000.

Skorzystajcie z MSI AFTERBURNER
http://programosy.pl/program,msi-afterburner.html który jest oparty na wyżej wymienionym programie...
RivaTuner 2.24c
avatararrow
~2pac_zgr | 2012.11.12 23:55
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Program świetny ale do starszych kart graficznych, mój GeForce 6600 LE sprawuje się dość dobrze. OC praktycznie na maximum.
GPU z 300 na 425 MH
Pamięć z 550 na 685 MHz - na modułach pamięci dodatkowe radiatorki.

Temperatury stabilne. Karta w wersji AGP, DDR1. :)
RivaTuner 2.24c
avatararrow
~Ripazha102 | 2012.11.07 18:38
-4 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Głupi program nie jest kontatybilny czy jakoś tak to się pisze z moją kartą hraficzną
RivaTuner 2.24c
avatararrow
~Konrad | 2012.08.03 18:29
-1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Czemu RivaTuner nie wykrywa Gainward GTX 570 ?
RivaTuner 2.24c
avatararrow
~Konrad | 2012.08.01 22:01
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ach, dużo czytałem o tym programie i wszyscy go polecali, ale niestety musze dać duży -, ponieważ program nie powala mi podkręcić karty gdyż nie pokazuje "low level system settings"
RivaTuner 2.24c
avatararrow
~Mastrer | 2010.07.10 15:39
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Niekompatybilny z grafiką Gigabyte Gtx 260 pod systemem win 7 X64
avatararrow
~BASEQ1 | 2010.04.22 23:55
4 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
hackME, Erwin, weź nie Pitol, założe się z Tobą o Twoje, Twych rodziców mieszkanie/dom, iż ''napoelon777'' nie odblokował Nic poza kapslem w aluminiowej puszcze fanty, jedynie ją nadtaktował. A to dlatego,że gpu o zasobach 8800GTX aby pracowało na tym laminacie grafiki potrzebowałoby jescze ileś tam warstw - ścieżek - jego, dodatkowych kości pamięci, innego biosu, zasilacza Tagan, innej sekcji zasilania, skrzynki gorzały 40% niesmakowanej oraz chłodzonka etc. Przestań się kształcić na forach, tylko skończ uczciwą szkołę. Swe doświadczenie spuść do kibla. Miałem 8800GTS 320/320 i 8800GTX i znam te karciochy jak własną Larwę(Kobietę)!
Rivka jest bardzo miłym programem... o czym wszyscy wiemy.
avatararrow
~adriano99000 | 2009.11.07 12:00
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
podkręcałem swoja kartę i przywróciłem taktowanie karty do ustawień fabrycznych. Usunąłem ten program i mam teraz pytanie czy naprawdę przywróciłem ja do ustawień fabrycznych? Czy w Biosie zachowały się tamte ustawienia kiedy podkręcałem kartę? A i jeszcze jedno oddałem kompa na gwarancje bo się sam restartował czy mogą oni jakoś sprawdzić czy karta była podkręcana skoro przywróciłem ja do ustawień fabrycznych cały komputer kupowałem w firmie ICOM
avatararrow
~:) | 2009.10.19 20:56
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Czy program ten wykryjr moja karte mimo braku sterownikow?
avatararrow
~:P | 2009.10.02 17:06
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Tak sobie czytam i program jak program a o ile da się podkręcić nie zależy od programu ale od karty :P
avatararrow
~hackME | 2009.08.23 11:56
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
BASEQ1, koteczku chyba mu sie nie wydaje, wystarczy ze ma wgrane stery z NVIDIi, bez Panelu Sterowania w którym tez masz możliwość przetaktowania procesora graficznego i pamięci. Wtedy nie nakładają się na siebie te dwa programy i Riva spełnia swoją rolę. Mówię z doświadczenia, pozdrawiam
avatararrow
~Chris | 2009.08.09 08:57
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ten program to już staroć przy najnowszych sterach od nvidii po prostu niekompatybilny
avatararrow
~Killer | 2009.05.24 01:59
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Genialny program . Podkręciłem radka x1500 łącznie ponad 500 mhz , działa stabilnie i jest GIT
avatararrow
~BASEQ1 | 2009.02.22 19:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
napoleon77 , tylko tak ci się koteczku wydaje, że coś odblokowałeś.
avatararrow
~art22pl | 2009.01.24 19:12
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
tez podkręcalem ale na najnowszych sterownikach sie nie da
avatararrow
~underclocker | 2009.01.21 20:22
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
W przeciwieństwie do was tu wszystkich używam programu do zmniejszenia taktowania pamięci i procesora karty
Rdzeń z 250 na 125MHz
Pamięci z 500 na 250Mhz
I jestem niezadowolony, że więcej się nie da :(
avatararrow
~napoelon777 | 2009.01.07 01:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
na Geforce 8800 GTS 640 odblokowałem schadery z 96 do 128 i jednostki rop z 20 do 24 oraz opdkreciłem karte na 620\1550\920 i chłodzenei na 100% sprawdzał kumpel kiedyś to do GTA IV spokojnie mozna dołozyć jescze po 20 mhz w pamieci schaderach i rdzeniu. Ogulnieprogram łatwy w obsłudze no i z 8800 GTS zrobil mi sie prawie 8800 GTX :) a wydajnosc wzrosła na DX 10 o około 20% - 30 %.
avatararrow
~w | 2008.12.26 17:05
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
świetny program na gf 7600gs 450-800@486-442mhz
avatararrow
~Akolita | 2008.12.11 21:46
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
dobry program nareszcie na 8600gt da sie grać w GTA 4
avatararrow
~caprica | 2008.08.29 15:06
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Master niezly z ciebie "miszcz" jak spaliles karte xP ja z tym programem obcuje dosc dlugo i raz na moim 8600 mialem chwile grozy, grajac w far cry 1/2 ekranu zmienila sie w fioletowa plame xD ale reset i ok :P odziwo w crysisie sie tak nie stalo :P
avatararrow
~igi | 2008.03.31 17:24
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
dobre lepsze niż 2.00 trzeba sprawdzać temperature karty w Speedfanie aby nie spalić
avatararrow
~lol | 2007.12.24 20:57
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
master jak sie o 500MHz przetakowalo to sie nie dziwie... ;d
avatararrow
~asd | 2007.12.12 18:30
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mam problem po ustawieniu wybranej predkosci (karta gf 6600 256ddr2) pokazuje sie nastepujacy komunuikat (The driver failed to pass internal test with the clock frequencies you are about to set. Plese decrese clock frequencies and try again.) nie moge zastosowac zwiekszonej predkosci procka i pamieci, pomocy
avatararrow
~Master | 2007.09.28 10:32
6 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Spaliłem kartę :)
ale ogólnie miałem przyjemność z 10 minutowej gry bez pikseli :)