w
googluj
pl

Ares 2.2.8


Komentarze (566)
Ares
avatararrow
~MrsGab | 2012.12.27 16:06
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
U mnie wszystko śmiga aż miło :) Tylko wszystko zależy od stanu połączenia połączenia z internetem.
Ares 2.1.9.3043
avatararrow
~tom | 2012.12.05 22:03
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
u mnie ares działa w miarę dobrze (5+) filmy odtwarzam na GOM Player ,wszystko zapisuje mi się w my shared folder, tylko przy wyszukiwaniu na początku jest b.dużo plików columbia, jak je pominąć
Ares 2.1.9.3043
avatararrow
~marek | 2012.11.08 16:15
-1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
kupaa gównaaaaaaaaaaaaaaaa
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~walec... | 2012.11.05 11:48
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
wpiszcie port 32285 powinno byc ok!
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~Lolek | 2012.11.02 12:07
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Jeżeli komuś nie łączy się Ares to przeczytajcie ten temat, a w szczególności ostatni post:
http://forum.programosy.pl/ares-nie-laczy-z-siecia-vp977961.html
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~cherry | 2012.11.02 08:44
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
nic mi nie ściąga cały czas pisze ze wyszukuje:(
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~aaaa | 2012.10.31 15:38
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
nie wyszukuje mi żadnych plików
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~jerry | 2012.10.26 19:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Nie wyszukuje mi plików. Co robić?
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~czil | 2012.10.17 16:24
5 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ares nie łączy się z internetem, ciągle widnieje napis "łączenie" ale do takowego nie dochodzi, co za tym idzie, nie ściąga, ba nawet nie wyszukuje plików. co robić?
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~elka | 2012.10.06 16:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak dodać komentarz do filmu
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~Rudablondynka09x | 2012.09.10 14:51
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Mam problem..za kilka dni bede miec dotykowego samsunga i chce sobie sciagnac na arese piosenki zeby potem tylko zgrac je na komurke ,jednak kiedy wczoraj sciagnelam kilka piosenek i chcialam je wlaczyc caly czas wyskakiwalo mi "Media Error" Pomozcie prosze !! :)
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~uj | 2012.08.31 20:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
format jak asf ,mwa itd nie odwarza
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~marta | 2012.08.11 10:04
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
u mnie działał dobrze ale później przestał kiedy chcę coś wyszukać to ciągle szuka , szuka , i szuka i nic .Chcę pobrać filmy a nie mogę. co robić?
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~cogito | 2012.08.09 09:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
kiedyś było ok a teraz stoi i szuka łączy sie i nic z tego niema kiedyś na 6 teraz na 1 bo po co mi program który nie działa!!!! Sorka ale już nie polecam
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~like | 2012.06.29 19:19
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
@anna, ares nie ma nic wspólnego z pobieraczkiem. Ares jest darmowy, a swoją drogą pobieraczek tylko straszy sądem i tylko naiwni im płacą.
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~Bella *_* | 2012.06.29 19:03
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Dlaczego Gdy chce odsłuchać już ściągniętą piosenke w Aresie odtwarza sie ona za pomocą Windows Media Player ? |Co zrobić , żeby znowu odtwarzała sie w Aresie ? Pomóżcie
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~anna | 2012.06.29 18:44
2 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
cześć, chcę pobrac aresa, ale słyszałam, że za korzystanie płaci się 100zl rocznie, że na maila odzywa sie pobieraczek , chce haracz i straszy sądem, juz to przerabiałam, więc sie boję.Powiedzcie mi jak to jest z tym aresem moja koleżanka ma i sobie chwali wszystko gratisowo, może to jakaś inna wersja, czy co?,
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~zer0PL | 2012.06.07 13:00
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Szukal szukal szukal szukal tez mowie lipa sciagal i nie sciaga co jest? juz mialem go usunac po czym zobaczylem ze nie mam miejsca na dysku i nie ma GDZIE! sciagac, wiec ci co pisali ze od nich ciagna a oni nie moga to napewno jest to ich wina a nie programu
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~BLONDINA | 2012.06.02 22:34
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
MÓJ TEŻ ''STOI'' SZUKA I SZUKA I SZUKA.....................ŻAL
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~Doma6 | 2012.05.17 18:45
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Hej!mam problem sciągam piosenki jest cacy w bibliotece ale nie mam na pulpicie a jak mam to włancza się chomik box co mam zrobić??!
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~krikri | 2012.04.16 16:27
24 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
mam aresa ale mi nic nie sciaga tylko stoi co mam zrobic? POMOCY
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~A | 2012.04.08 17:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Polecam program choć ma swoje plusy i minusy jednym z nich jest zacinanie sie (minus) a plus to to że potrafi szybko pobierać programy(plus)
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~A | 2012.04.08 17:43
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Polecam Aresa jest to program doskonały.Jego wadą jest zacinanie się po 10-40 dni ciągłego pobierania.Bez tego program był by doskonały
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~Gosiek | 2012.04.07 19:40
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Jak dla mnie to bomba !!! Uwielbiam ten program dzięki niemu moge sciągać filmy bez limitu ;)
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~izisia | 2012.04.04 20:19
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jak zamontuje aresa to na pulpicie nie ma shared folder nie ma go a na ikonie jest kłódka......
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~jack | 2012.03.19 12:28
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
jesli nie laczy to byc moze Wasze zapory i programy antywirusowe blokuja go.
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
alka 2o | 2012.03.11 18:44
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
ściągnąłem aresa i na podglądzie nie mam obrazu tylko głos,co zrobić bo słabo się znam na kompie.
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~milenka77 | 2012.03.01 17:27
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
co zrobić
ściągnełam grę i jak ją otworzyć
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~julia | 2012.02.23 14:33
-3 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
wiem juz jak sciagnac filmy z aresa na pulpit .. a wiec jest wyczysc bezczynnie i obok pisze zlokalizuj plik i ttrzeba na to kliknac i pokaze wam sie wasze filmy w ulubionych przynajmnije tak jest u mnie i mozna je na pulpit przeniesc.. jak komus pomoglam i to podzialala prosze o komentarz tatutaj.
Ares 2.1.8.3042
avatararrow
~lukas | 2012.02.12 21:05
1 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
witam na początku ares ściągal szybko teraz film ściąga ok tygodnia ,a niektóre filmy ściągnął do polowy i w statusie jest cały czas łączenie nie umie do końca śćiągnąć filmu pomocy Proszę
Ares 2.1.8.3042