w
googluj

Dołącz do nas na:

facebook google+
Dodaj swój tematarrow
Więcej tematówarrow

Osób na forum: 297
Wszystkich postów: 894379
Wszystkich tematów: 124751

l r
~ja: Program super zachwycił mnie i funkcjami edytor obrazów i wirtualny sejf trochę mnie wkurza po wyłączeniu chowa się do paska ale zawsze mo... arrow
~Przemo: usunąłem Spyhuntera i inne niechciane programy. Dzięki :) arrow
Programów: 10991
Istniejemy od: 4842 dni

Desktop Earth 3.2.42


Desktop Earth to programos dzięki któremu nasza tapeta na pulpicie będzie realistycznym widokiem kuli ziemskiej. W ustawieniach wybieramy co ile minut ma być uaktualniany wygląd kuli ziemskiej. Program warty zainstalowania i przetestowania.
Licencja: Freeware (darmowa)
System Operacyjny: Windows 2000/XP/Vista/7/8/10
Oceń program:
-/5

Ocena: 3.7 (90 głosów)

Strefa Download programu
Desktop Earth



Desktop Earth 3.2.42
Wersja stabilna
88.08 MB | 2015-05-05

Ilość pobrań: 15507 | W tym miesiącu: 0 | W poprzednim miesiącu: 7

Komentarze (8)
Desktop Earth
avatararrow
montego89 | 2015.01.22 19:59
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Super programik.
Desktop Earth 3.1.33
avatararrow
~aniol | 2011.06.30 09:54
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Program bardzo fajny. Można ustawić opcję, by pobierał z sieci aktualny obraz chmur i nakładał je na mapę planety.
Niestety jest on trochę prockożerny i pochłania nieco zasobów.
avatararrow
~DARsoft | 2010.12.30 08:30
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Ahoj "sztabek" program jest automatyczny skonfigurowany z ustawieniem czasu. Jest on dość dobry!
avatararrow
~kjubix007 | 2009.03.28 16:18
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
wyrąbiaszcze teraz mi się nie znudzi mój komp
avatararrow
~Kamil | 2008.05.25 13:05
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
maku, to potrzebuje tylko 10 mb pamięci ram ;)
avatararrow
~sztabek | 2008.05.14 19:52
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
programik fajny ;) tylko mam pytanko. czy on juz jest automatycznie ustawiony ze zmieniaja sie dnie i noce? czy trzeba go ustawic?
avatararrow
~maku | 2008.04.29 12:35
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Programik raczej dla ludzi posiadających więcej pamięci ram;)
avatararrow
~Fajna | 2007.05.17 00:35
0 Oceniam pozytywnieOceniam negatywnieZgłoś nadużycie
Wyrąbista ta kula... niezły klimat :] i jak zwykle Mistrz Mati mi go polecił:D